Friday, August 8

Şi-am plecat lansat...

Ca să nu rămân şi anu' ăsta repetent în ale blogărelii.... inspirat fiind de Bărbosu', Fotografu' şi Ghidu' Digital am zis că e momentu' să mă lansez cu tupeu in ale scrisului pe net. Păi ce?.... Bărbosu', Fotografu' si Ghidu' Digital au 3 cuaie? N-au...deşi n-aş băga mâna în foc...că nu i-am controlat pe nici 1 dintre ei. Eiii, şi dacă n-au... înseamnă că şi eu pot să am blog.
Acestea ziind fise, incepând cu data de azi, 7 August, anu' de graţie 2008, voi îngroşa rândurile blogosferei.
Acest blog va avea un conţinut variat, voi posta toate căcaturile care imi trec prin cap ( şi credeţi-mă că îmi trec foarte multe ), întâmplari trăite şi orice mi se va părea interesant.

Să nu fiţi surprinşi dacă, în unele posturi, voi folosi cuvinte sau grupuri de cuvinte de genu': "căcat", "pula mea" "cuaie", sau alte asemenea expresii care nu fac cinste unui tânăr cu educaţie.


Şi Alexandru a făcut blogu'. Şi Alexandru a văzut că lucru' acesta era bun. Astfel a fost o seară, şi apoi a fost o dimineaţă: aceasta a fost ziua întâi.

No comments: