Sunday, August 10

Revista pentru fetilii cu bani mulţi

Sâmbătă seara am continuat tradiţia din week-enduri, şi am mers împreună cu prietena mea la prietenii noştri de suflet, Alexandru şi Oana. Până aici, nimic neobişnuit. Băi nene... şi la un moment dat... ca omu' cu digestie sănătoasa...imi vine să mă duc la număru' 2. 'telectual fiind...obişnuiesc să citesc chestii pe veceu.

De data asta îmi pică in mână revista Harper s Bazar. La prima vedere, nimic dubios. Părea genu' de revistă pentru fete/tinere don'şoare/dudui cu ţoale, accesorii si alte mizerii de genu' ăsta. Asta până când văd preţurile frăţica şi răman tâmpit.

Oamenii o ardeau gen...:

- ceas Piaget -> 74.217 RON
- pantofi Christian Dior -> 2.993 RON
- fustă Balenciaga -> 3.987 RON
- pantaloni (scurti) M Missoni -> 2.139 RON
- caftan Giambattista Valli -> 3.905 $
- clutch ( adica o poşetă plic gen ) Alexander McQueen -> 2.465 $
- rochie Michael Kors -> 5.995 $
- rochie Versace -> 8.400 $
- pantofi cu pene de gâscă Roger Vivier -> 7.200 $


Adică cum? Câte femei din Românica poa' să-şi cumpere măi nene chestiile alea? Io înţeleg...nu dăm la nimeni în cap să-şi ia aşa ceva.... noi doar trasăm unele tendinţe in modă... aratăm cititoarelor ce se poartă...

Mi se pare doar prea multă opulenţă....prea mult snobism - părerea mea.


Later edit: Mi-am adus aminte... am mai văzut un ac de păr la 75 de parai. De ce şi-ar lua cineva o clemă obidită de prins păru' la banii aia.... n-am să înţeleg niciodată.

2 comments:

Petrvs said...

Fashion Pitzi, cois, se pretează la d'astea! :)

Anonymous said...

ajuta la ego
cand n-ai